Voordat ik in 2009 mijn eigen onderneming startte, was ik ruim 15 jaar als grafisch vormgever werkzaam bij een gerenommeerd reclamebureau. Daar was ik creatief verantwoordelijk voor onder meer verschillende media van Nuon, de jaarverslagen van Vedior en de huisstijlrevisies van Nationale-Nederlanden en Vitens. Daarnaast heb ik er projecten gedaan voor KPN, NS alsook een reeks aan lokale organisaties en bedrijven.
Mijn leven heeft altijd in het teken gestaan van creativiteit en expressie. Voortdurend op zoek naar de ultieme stilering en vormgeving van de dromen die ik met de wereld wil delen. Gaandeweg ontdekte ik dat ik met de middelen en capaciteiten die ik bezit, ook de ideeën van anderen kon helpen realiseren. Door ze zichtbaar en toegankelijk te maken; kortom door ze te communiceren met een groot publiek.
Er lijkt voorlopig nog geen einde te komen aan de ontwikkeling van communicatiemiddelen. Wel mooi, die wereld van internet, Facebook, Instagram, smartphones en tablets... Doet je helemaal vergeten hoe wild we werden toen de fax zijn intrede deed. Maar alles draait nog steeds om hetzelfde: hoe deel je je mening en ideeën met anderen? Of vaker nog: hoe zet je jouw verhaal, product of dienst overtuigend én rendabel op de kaart?
Of het nu in de vorm is van een glossy brochure, een stijlvolle website of een prikkelende campagne, mijn persoonlijke insteek is altijd de esthetiek en de kracht van verleiding. Ware schoonheid herken je immers meestal al van buiten.